Pytanie: Jak długo trzeba czekać na odbiór dywanu?
Odpowiedź: Zależy to od kilku czynników takich jak ilość aktualnie obsługiwanych klientów, miejsce odbioru oraz wybrany przez klienta termin. Jednak najczęściej jesteśmy w stanie przyjechać do Państwa w ciągu 1-3 dni od złożenia zamówienia.

Pytanie: Ile czasu zajmuje pranie dywanu i kanapy na miejscu?
Odpowiedź: Dywan średniej wielkości (2x3 metry) prany jest ok 20 minut. Kanapa 3 osobowa z kolei ok 40 minut. Czas wykonania usługi zależy przede wszystkim od stopnia zabrudzenia czyszczonych powierzchni. 

Pytanie: Ile trwa pranie dywanu od momentu odbioru?
Odpowiedź: Przeważnie dywan który nie jest silnie zabrudzony jest zwracany do Państwa w przeciągu 4 dni roboczych. Jednak proszę pamiętać że silne zabrudzenia (np. mocz zwierząt) może znacząco wydłużyć proces prania.

Pytanie: Czy możemy zamówić odbiór dywanu z odwozem na inny adres?
Odpowiedź: Oczywiście, nie ma problemu.

Pytanie: Czy dywan po zalaniu mieszkania jest do uratowania?
Odpowiedź: Jak najbardziej tak. Jeżeli dywan nie został zniszczony przez wodę (rozklejenie się, rozmycie kolorów, daleko posunięta pleśń) jest bardzo duża szansa na doprowadzenie go do dobrego stanu. Jednak podstawą jest szybkie działanie.

Pytanie: Posiadam bardzo wartościowy dywan naturalny. Czy pranie nie uszkodzi go?
Odpowiedź: Każdy dywan wymaga indywidualnego podejścia - tym bardziej dywany naturalne. Ze względu na materiał oraz barwniki użyte do jego produkcji jest on bardzo delikatny i wrażliwy na temperature, pH detergentów, fizyczne czyszczenie (szorowanie, czesanie itp). Dzięki wieloletniemu doświadczeniu bez problemu czyścimy takie dywany bez obawy o jakiekolwiek uszkodzenia.

Pytanie: Oddaliśmy dywan do czyszczenia a zapomnieliśmy że wypada nam dwutygodniowy wyjazd, co teraz?
Odpowiedź: Bez problemu i nieodpłatnie przechowamy dywan do Państwa powrotu. 

Pytanie: Czy jeżeli będziemy nie do końca zadowoleni z prania to jak wygląda proces reklamacji?
Odpowiedź: Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie będą Państwo zadowoleni z prania to oczywiście przysługuje Państwu prawo do reklamacji. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona to przyjeżdżamy i ponownie wykonujemy usługę - oczywiście całkowicie bezpłatnie.

Pytanie: Czy możemy płacić kartą?
Odpowiedź: Niestety, przyjmujemy płatność tylko gotówką. Wyjątkiem są faktury przelewowe wystawiane dla naszych biznesowych klientów.

Pytanie: Czy wystawiają Państwo rachunki oraz faktury?
Odpowiedź: Oczywiście! Jesteśmy uczciwie działającą firmą. 

Formularz kontaktowy